Junioru konkurencē sudraba medaļas izcīnīja Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas 9. klases skolēni Artis Vilks un Dāvis Rendijs Drukaļskis.
Latviju olimpiādē pārstāvēja arī Rīgas Valsts 2.ģimnāzijas 12. klases skolnieks Klāvs Veseļuns.
Junioru konkurencē sudraba medaļas izcīnīja Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas 9. klases skolēni Artis Vilks un Dāvis Rendijs Drukaļskis.
Latviju olimpiādē pārstāvēja arī Rīgas Valsts 2.ģimnāzijas 12. klases skolnieks Klāvs Veseļuns.
Informācija atjaunota 17.06. 2021.
Par skolēnu uzņemšanu Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas 10. klasēs ar padziļinātu matemātikas apguvi
Informācija par skolēnu uzņemšanu 10. klasēs ar padziļinātu matemātikas apguvi Šeit
Konkursa 10. klasēs ar padziļinātu matemātikas apguvi rezultāti Šeit
Konkursa papildtermiņā uz Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas 10.klasi ar padziļinātu matemātikas apguvi rezultāti ŠEIT
Par skolēnu uzņemšanu Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas 10. klasē ar padziļinātu humanitāro mācību priekšmetu apguvi
Informācija par skolēnu uzņemšanu 10. klasē ar padziļinātu humanitāro mācību priekšmetu apguvi Šeit
Konkursa 10. klasē ar padziļinātu humanitāro mācību priekšmetu apguvi rezultāti Šeit
Par skolēnu uzņemšanu Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas 7. klasēs
Informācija par skolēnu uzņemšanu 7. klasēs Šeit
Konkursa 7. klasēs rezultāti Šeit
Uzņemšanas noteikumi Skolēnu uzņemšanas kārtība Rīgas Valsts 2. ģimnāzijā ir publicēti sadaļā Normatīvais regulējums.
Mani pieci vārdi, kas raksturo pēcsajūtas pēc izrādes noskatīšanās, ir: emocijas, stāsts, spēks, liktenis un māksla.
Man liekas, ka, lasot Aspazijas biogrāfiju, man bija iespēja saprast emocijas, bet, skatoties izrādi, -sajust. Es vēlreiz pārliecinājos, cik stipra viņa bija, un sapratu, kāpēc ir jālasa ne tikai viņas darbi, bet arī viņas biogrāfija. Ne viss Aspazijas dzīvē izdevās tā, kā viņa to iedomājās vai vēlējās, tomēr, manuprāt, viņa izdarīja visu iespējamo un pat vairāk, lai cilvēki atcerētos viņu vēl ilgi pēc viņas dzīves.
Paldies par lielisko iespēju paskatīties šo izrādi! (Sofija Mickēviča, 11.b klase)
Šie daži vārdi, manuprāt, ir: visaizraujošākā izrāde, kas redzēta pēdējā laikā!
Pirmkārt, paldies par iespēju redzēt šo izrādi. Lai arī skatījos vakarā, tā neļāva man aizmigt. Otrkārt, nostalģija, kas radās, skatoties izrādi, bija burvīga. Nevaru sagaidīt, kad teātri jau vasarā atsāks sezonu. Pati izrāde ir lielisks veids, kā parādīt vieglā un saprotamā veidā (īpaši jauniešiem, kuri lielākā daļa diemžēl nevēlas lasīt grāmatas) Aspazijas un Raiņa attiecības, viņu īsto dabu un ka patiesībā viņi paši ir tikai cilvēki, nevis varoņi ar superspējām. (Karlīna Emīlija Melberga, 11.b klase)
Izrāde, lai gan bija gara, lika laikam skriet vēja spārniem. Man patika gan projekcijas lietojums lokācijas maiņai, gan aktieru, it īpaši Baibas Brokas, meistarīgais sniegums, gan Aspazijas un Raiņa publisko un privāto rakstu darbu iekļaušana izrādes tekstā. Novērtēju, ka tika dāvāta iespēja noskatīties šo brīnišķīgo izrādi. (Rūta Anna Eisāne, 11.e klase)
Man, objektīvi skatoties, radošās rakstīšanas stunda patika. Skolotāja bija atsaucīga, un uzdevumi – interesanti. Bija gan pagrūti, jo radošā iedvesma nav kaut kas tāds, kas cilvēkam ir visu laiku, un arī man tās šajā dienā pietrūka, kas, kā es uzzināju, ir pilnīgi normāli. Man ļoti patika, ka nebija ārēja spiediena rakstīt. Skolotāja teica, ka kādam iedvesma būs lielāka un grupas sadarbība – labāka, citam atkal būs savādāk. Kā cilvēkam, kuram vienmēr vajag visu paveikt tik, cik vien labi es varu, mani tas nomierināja, jo es sapratu, ka radošumu un iedvesmu man nebūtu jāmēģina kontrolēt, jo tas pat nav iespējams. Kopumā – liels paldies par jauno pieredzi abām skolotājām. Jebkura jauna pieredze – labāka vai sliktāka – tomēr ir pieredze, kas mums var palīdzēt tālāk dzīvē. (Linda Koluža, 8.b)
Šī nodarbība, manuprāt, bija ļoti interesanta un veiksmīga, jo mēs lasījām Imanta Ziedoņa epifānijas, analizējām to tēlus, uzzinājām mūziķes Māras Upmanes- Holšteinas rakstīšanas padomus, kā arī paši izmēģinājām rakstīt savas epifānijas. Komandas bija diezgan neparasti sadalītas, bet mūsu grupa tika galā ar šo uzdevumu. Kopumā, vēlos pateikt paldies mūsu nodarbības vadītājai Elizabetei par jautras un patīkamas noskaņas radīšanu. (Beatrise Irbe, 8.b)
Skolēni sarakstīja atsauksmes šeit - https://padlet.com/annastroza/9lovm5kyuwr0jza2 .
Kopumā esot paticis, arī daudz uzzinājuši, bija apmierināti :)
Mēs tieši rudenī skatījāmies "Mans mīļākais karš", tā kā šis tā hronoloģiski bija labs turpinājums! :)
Klases audzinātāja
Anna Stroža.
Aprīļa beigās četras dienas deviņi mūsu skolas Skolēnu mācību uzņēmumi piedalījās Junior Achievement Latvia (JA Latvia) Skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) Latvijas mēroga tiešsaiste pasākumā CITS BAZĀRS pavasarī 2021. Skolēni četras dienas tiešsaistē tirgoja savas preces, sniedza intervijas žūrijai un piedalījās "pitch" prezentācijās. Rezultātā mūsu SMU ir nominēti sešās nominācijās, bet uzņēmums "No Gravity Charger" ar savu revolucionāro un inovatīvo bezvadu lādētāju ieguva nomināciju "UZ ZINĀŠANĀM BALSTĪTS SMU PRODUKTS"
Valsts konferencei šogad tika izvirzīti skolēni no 105 izglītības iestādēm visā Latvijā, godalgotas no tām ir 67. Apbalvotākās trīs vietas šogad ieņem kopumā četras skolas. Pirmo vietu kā apbalvotākās izglītības iestādes šogad dala Āgenskalna Valsts ģimnāzija un Rīgas Valsts 2. ģimnāzija ar 18 darbiem katra. Otrajā vietā ierindojas Rīgas Valsts Vācu Ģimnāzija ar 14 darbiem, bet trešajā vietā - Daugavpils Valsts ģimnāzija ar 11 godalgotiem darbiem.
Vairāk informācijas šeit: https://www.visc.gov.lv/.../latvijas-skolenu...
Vācu valoda
Alvīne Dārta Pabrika 12.e - 3. vieta Rīgas pilsētas vācu valodas 51. olimpiādē
- 1.pakāpe Vācu valodas valsts 51. olimpiādē
Alvīne Dārta Pabrika - ir starp tiem 10 labākajiem valstī, kuri ir uzaicināti uz Baltijas vācu valodas olimpiādi.
Skolotāja Žanna Knoka
Linda Reimane 9.sb. 1. vieta Vācu valodā Latvijas atklātajā svešvalodu olimpiādē
Skolotāja Dace Skutele
Rīgas pilsētas ekonomikas 22. olimpiāde
1. vieta
Artis Alainis 12.b
2. vieta
Anna Jupīte 12.b
Jūlija Kondratjeva 12.b
Annija Dimata 12.sb
3. vieta
Patrīcija Hāze 11.b
Aleksandra Ivoņina 12.b
Roberts Patriks Ausmanis 12.e
Ronalds Ore 12.sb
Toms Čerņauvskis 12.sb
Valsts ekonomikas 22. olimpiāde - Artis Alainis 12.b II pakāpe
Skolēnus sagatavoja ekonomikas skolotājas – Ruta Pelce un Ineta Vīksna
Rīgas pilsētas matemātikas 71.olimpiādes 2. posma uzvarētāji
2. vietas ieguvēji:
Ādams | Viļums | 7. klase |
Timurs | Dobrovoļskis | 7. klase |
Normunds | Malnačs | 8. klase |
Kārlis | Brīvulis | 9.klase |
Krišjānis | Petručeņa | 11.klase |
Reinis | Isaks | 11.klase |
Romans | Ļvovs | 12.klase |
Artūrs | Kļaviņš | 12.klase |
Jevgēnijs | Lazebņiks | 12.klase |
3. vietas ieguvēji:
Eduards | Brasliņš | 7. klase |
Ričards | Vimba | 7. klase |
Evelīna | Indriksone | 8. klase |
Miks | Derums | 9.klase |
Elizabete | Haduņkina | 9.klase |
Marija | Kovaļauska | 11.klase |
Izteikta atzinība:
Katrīna Laima | Ramāne | 7. klase |
Alise | Mīlenberga | 8. klase |
Valentins | Galaiskis | 8. klase |
Leila | Džafarova | 8. klase |
Francis | Ritums | 8. klase |
Kimberlija | Rudzinska | 10.klase |
Terēze | Smiltniece | 10.klase |
Anastasija | Bugaja | 10.klase |
Sindija | Januma | 10.klase |
Eduards | Pļaviņš | 12.klase |
Artis | Alainis | 12.klase |
Liene | Gūtmane | 12.klase |
Lepojamies!
Skolēnus sagatavoja matemātikas skolotāji – Aldis Bomis, Kaiva Treija, Kaiva Desmitniece, Daina Briņķe, Sabīne Apīne, Diāna Ruļuka - Paša, Ināra Roziņa, Raivis Bēts, Tatjana Strigaļova.
1.vieta🥇
Sebastians Linde (7.b)
Laura Ozola (7.b)
2.vieta🥈
Roberts Miķelsons (11.e)
Alise Roze Zālīte (8.a)
3.vieta🥉
Kristofers Kanenbergs (9.a)
Agnese Švīpe (10.c)
25. martā Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas 12.c klasei bija lieliska iespēja piedalīties interaktīvajā nodarbībā, lai iepazītos ar Imanta Ziedoņa dzīves gājumu un vasaras māju "Dzirnakmeņi". Nodarbība sastāvēja no vairākiem posmiem, sākot ar izglītojošu spēli "Kahoot", par dokumentālo filmu "Imants Ziedonis. "Dzirnakmeņi", kam sekoja sacensība starp skolēnu grupām ar mērķi iepazīties ar Ziedoņa vasaras mājas virtuālo muzeju un uzzināt vairāk par viņa dzīves pieredzi un notikumiem. Noslēdzošajā posmā katram skolēnam bija jāsagatavo grāmata, no kuras bija jāatrod atbilde uz viena no septiņiem jautājumiem saistībā ar sevis saprašanu, kā, piemēram, kas tu esi, no kā tu esi cēlies un ar ko kopā tu esi tu pats.
Kopumā bija ļoti labas atsauksmes no skolēniem un pat vēlme aizbraukt un uz vietas Murjāņos apskatīt muzeju. Nodarbības vadītāja Elizabete ļoti interesanti un piesaistoši uzstājās, kā arī, neskatoties uz to, ka daļai nebija pieejamas web-kameras, ļoti prasmīgi spēja iesaistīt visus skolēnus.
Nikola Matuseviča, 12.c
Šogad 3. martā mūsu klasei bija brīnišķīgā iespēja izbaudīt aktiera Ērika Vilsona iestudēto Rūdolfa Blaumaņa lugu "Pazudušais dēls". Izrādes sākumā mēs visi sasveicinājāmies, ieslēdzām kameras zoom platformā, redzējām viens otra sejas un reakcijas, kas radīja ļoti patīkamu, mājīgu atmosfēru. Ē. Vilsons no sākuma nedaudz pastāstīja par teātri un lugām, kas ir drāma, ko mēs varam sagaidīt, kā arī nekautrējās no jokiem, kas noteikti uzlaboja atmosfēru un atkausēja ledu starp mums, skatītājiem, un viņu, aktieri. Kad šķita, ka mēs jau esam labi pazīstami draugi, viņš atsvaidzināja mūsu atmiņu par 11. klasē lasītās Rūdolfa Blaumaņa lugas "Pazudušais dēls" notikumiem un personāžiem. Pirms izrādes sākuma mūs aicināja tēlot līdzi un iedalīja dažiem atbilstīgas lomas, tomēr vēlāk nevienam nekas nebija jātēlo.
Daži secinājumi par monoizrādi
Luka: "Jāuzteic Ērika Vilsona aktierspēle, ievadā viņš ieintriģēja mūs ar personīgiem pārdzīvojumiem, kā arī lika mums atminēties savus. Piesaistījis mūsu uzmanību, aktieris notēloja visu lugu ļoti pārliecinoši un izteiksmīgi, likdams varoņu jūtas izjust katram uz savas ādas. Taču galvenais – Ēriks Vilsons visu izrādi pavadīja ar smaidu uz sejas, kas man dienu padarīja daudzreiz pozitīvāku un krāsaināku. Ar ļoti minimāliem resursiem un iespējām Ēriks Vilsons spēja padarīt gadsimtu senu lugu aktuālu un aizraujošu, nezaudējot tās saturu un idejas."
Rūdolfs: "Manuprāt, ja izrādes veidošanā tiktu iesaistīti vismaz daži skatītāji, tad šī izrāde nešķistu tik "virtuāla", tas ir, starp vadītāju un skatītājiem būtu kāda vienojoša saikne, jo tagad sanāca tā, ka Ēriks Vilsons visu izrādes laiku būtībā runāja pats ar sevi. Protams, tas ir pieņemami klātienes izrādēs, taču virtuālajā vidē prasās savstarpēja komunikācija. Vēl diezgan dīvaini šķita tas, ka šajā monoizrādē Blaumaņa luga tika gandrīz vai atstāstīta, taču jāpiemin, ka Vilsons to darīja plūstoši, tāpēc bija prieks klausīties. "
Katrīna: " Beigās man radās pārdomas par dzīves jēgu. Piemēram, kāpēc ar neizdevušos dzīvi nevar darīt tāpat kā ar neizdevušos cimdu – izārdīt un sākt adīt atkal... Un vēl piefiksēju vienu būtisku domu. Reizēm ir tā, ka tad, kad mēs saprotam, kā vajag rīkoties, jau ir par vēlu. Bet tas ir normāli, ka cilvēki kļūdās. Un ir jāsaprot, ka reizēm kļūdas nevar labot."
Filma lika aizdomāties par vairākām lietām, un guvu vairākas atziņas. Pirmkārt, par to, cik grūti skolotājam kļūt par autoritāti starp skolēniem, ja respektē darba - privātās dzīves robežlīnijas. Otrkārt, cilvēkam ir jāapzinās kontrole pār savām jūtām un jācenšas domāt kritiski pat tad, kad ir taurenīši vēderā, jo savādāk tas var beigties ar salauztu sirdi, attiecībām un skatu uz nākotni. Treškārt, mūsu sabiedrībā tik daudz problēmu rodas no tā, ka jaunietis savā bērnībā nav saņēmis nedalītas uzmanības un mīlestības no vecāku puses, rodas nepareizi priekšstati par attiecību veidošanu, vajadzība pēc mīlestības veicina toksisku attiecību izveidi, nerealizēti tiek sapņi un rodas nepārliecinātība sevī.
Filma "Izlaiduma gads" man nešķita uzmanību piesaistoša. Parasti skatos filmas ar domu, ka tajās ir kāda pamācība vai kaut kas, par ko aizdomāties. Skatoties šo filmu, man neradās nekādas dziļas pārdomas, tā bija vienkārša un pārspīlēta. Nebija negaidītu momentu, kas radītu padziļinātāku interesi.
Filma bija ļoti savdabīga. Scenārijs bija interesants, notikumi risinājās strauji, tomēr tā nebija filma, kuru parasti izvēlos skatīties, taču jauka pieredze. Sapratu, ka cilvēki neatkarīgi no vecuma jūtu uzplūdumā mēdz pieļaut kļūdas, kas vēlāk var dārgi maksāt. Lai arī sākumā filma šķiet vieglprātīga, tā nes sevī svarīgu domu un skatītājam sniedz pamācību - apdomāt dzīves lēmumus un sekas.
Noskatījos koncertlekciju par Raimondu Paulu. Patika, jo mūzikas izpildījumi bija ļoti kvalitatīvi un jazz un swing ir tuvu sirdij.
Es biju gaidījusi, ka būs apspriesti daudz vairāk fakti un dzīves gaita, ne tik daudz izpildīta mūzika, bet bija interesanti. Viegli skatīties.
Šī koncertlekcija bija ļoti interesanta.
Koncertlekcija bija interesanta, bet prasījās varbūt pat nedaudz garāka. Varbūt arī vēlējos, lai šajā koncertlekcijā vairāk ir par pašu Raimonda Paula biogrāfiju un dzīves gājumu, bet arī šāds variants šķita ļoti interesants.
Man patika, bija interesanti paklausities par Raimondu Paulu. Mūzika bija laba, relaksējoša.
Vakardien noskatījos, ļoti jauka koncertlektorija vispār. Jauka mūzika un kvalitatīvi izveidots koncepts. Paldies par šādu iespēju, skolotāj. :)
Filma patika daļēji, jo tur bija maz skarta Maestro personība, spēlēja citi nevis Raimonds Pauls. Vajadzēja vairāk iesaistīt Paulu.
Paldies par sagādāto iespēju noskatīties koncertlekciju par Raimondu Paulu. Bija ļoti interesanti gan paklausīties atbildes uz jautājumiem, ko sniedza pats Maestro, gan arī pārsteidza iespējas ierakstu studijā. Patika tas, ka nebija vienmuļi, jo bija gan dziesmas, gan arī stāsti. Pārsteidza fakts, ka Raimonds Pauls ir rakstījis dziesmas dažāda veida mūzikas stiliem. Tāpat arī dziedātāji, ar kuriem viņš kopā ir strādājis, ir pārstāvējuši dažādus mūzikas žanrus.